2010-05-09
 11:20:52

Wihooowi!

Hade det jättemysigt med mamma & pappa i fredags :) Vi åt sjukt god middag och sen åt vi pappas rabarberpaj! Gotte som fan. När de hade åkt hem ringde jag Emelie och snackade en stund, sen hoppade jag i sängen.

Igår var jag på kalas hos Hanna, lilla Jennifer fyllde 2år :) Hon fick massvis med spännande grejer & vi käkade god tårta och najziga kakor.

Sen åkte jag till Sabina, hade en skitrolig kväll :) Fick en massa fina kläder av henne, skitsött av henne :) Skrattade hela kvällen & åkte hem väldigt sent.

Nu ska jag käka frulle. Hörs senare :)


Frida

Hej Erika..

Det var ett tag sen.. Hur e de med dig ?

Jag undrar om du vill hjälpa mig med lite bloggdesign :)

Kram Frida



PUBLICERAT: 2010-05-15, 00:01:46 | URL: http://fridaafiianilsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: