2010-11-28
 23:43:09

Första advent..

och jag har inte hunnit få fram något julpynt, katastrof!
Julstugandet (?) gick bra idag, inte lika bra som i fjol men lite pengar till mormor & moffi blev det :) Trevligt som sjutton i vilket fall som helst. Jag fyndade också lite grejs, en tub-halsduk, en berlock till mitt armband & en sån ansikts ångare! :) Perfekt! Det enda negativa var kylan, fan vad jag hatar snö! :( När jag kom hem var jag genomfrusen, näsan var täppt & det bubblade i öronen. Jättekul. Mår fortfarande skit och har feber, så tyvärr får jag antagligen stanna hemma från jobb imorgon, jävlajävla mög. Men har jag feber är det ingen bra idé.
Låg i sängen och glodde på film innan, Bed time stories med Adam Sandler, ruskigt bra. Som alla hans filmer :love:
Nu dricker jag te och ska strax hoppa i säng!
Hejdå!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: