2010-08-08
 13:43:02

Sorry!

Hej :)

Igår kom Jenny, Ebba & Oscar vid elva, det var jättetrevligt :) De hade med sig kanelbullar och ljus till oss :D Mina favoritljus från Partylight :) Vi fikade där ute sen hade vi husesyn. Sen körde de hem.

Vi fick en massa gjort i trädgården igår eftermiddag, jag och älskling. Planterade om rosor och lite sånt, för idag har de fixat vår trädgård och håller just nu på med vår uppfart :) Ska lägga upp bilder sen!

Allt bra med er?

Kjam ^^


myrann

Svar: Ja men jag uppfinner nya ord hela tiden. Mycket roligare, hahaha.



PUBLICERAT: 2010-08-08, 21:37:23 | URL: http://myrann.blogg.se/
Ellinor

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?



PUBLICERAT: 2011-07-11, 15:25:47 | URL: http://gravidforsakring.net

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: