2010-11-24
 23:38:40

Långt inlägg :)

Hej ni få läsare som finns kvar! 4-5 stycken om dagen, sötnosar! :)
Mycket och inget har hänt sedan sist...
Farfar gick bort som ni förstod, han är väldigt väldigt saknad, mer än så behöver jag inte skriva.
Ronja har växt som fan i helvete, hon är ett riktigt litet monster! Älskad är hon iaf, av alla. Vi har gått valpkurs hos grannen och hon lärde sig massor, även om hon var inne i världens trotsperiod. Hon är proffs på sitt och ligg, kan stanna och hit, halvdann på att gå i koppel för hon har så bråttom den lilla damen! Hon är inte rolig att lämna själv hemma, hon river ner saker och biter sönder vadsomhelst, kablar med ström i bland annat. RIP plattången! Men med munkorg på går det helt ok! Av snälla Jessika fick Ronja en boll som man kan stoppa godis i, men hur jävla kul är det att få en godis i taget? Nej fan, Ronja bet sönder hela bolljävlen i småbitar och hällde ut allt godis. Älskade odjur! Nog om henne...
Jag jobbar och sliter, på svärmors jobb då och då (lär bli mycket i december & januari) och varje dag på mitt riktiga jobb som städerska. Skönt att tjäna egna pengar och känna att man bidrar, synd att det typ aldrig blir pengar över men det lär bli bättre när vi får rätt på ekonomin. Det är inte lätt att bo i hus..

Vad har mer hänt då?
Vi har fått ett riktigt sovrum!! Innan har vi sovit i vardagsrummet, inte jättekul! Nu sover vi på ovanvåningen (hundfritt!!!) i vår nya fina säng. Kommer bilder snarast, sitter på fel dator nu! Dessutom har vi köpt nytt täcke (Ronja slaktade det gamla, JÄTTEKUL med dun i hela huset....), ett jätteduntäcke som vi bara äääälskar :)
Min viktnedgång har ärligt talat gått åt pipan, men det är på G igen! Naturdiet & gåstavar FTW! Hejar ni på mig?
Nu ska jag titta på Big Bang Theory, me like!
Ha det bra! :love:


Anonym

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: