2010-11-28
 10:35:24

Räkningar, shopping & Julstuga.

Hej allihopa! :) Kul att så många tittade in sist jag skrev, hela 13st :)

Nu är alla räkningar framme och skall betalas, skönt! Sen blir det julklappar för resten :) Har bara köpt en änsålänge..

Eller ja, två.. En jättetv till mig och Magnus! JAG ÄLSKAR! 46" Full HD LED från Samsung! :) Äntligen blev vi av med vår tjockistv på 28". Sitter och bloggar från den nya tvn btw ;)


Igåär försvann strömmen för 940 pers i Vellinge och Trelleborg, gissa om vi ingick där? Jupp.. Så vi drog till mediamarkt, sen IKEA och sist Willys. Ingen shopping direkt, men små nödvändiga saker iaf :)

Idag ska jag stå och sälja mormors grejer (mössor, vantar, halsdukar osv) och jag hoppas att jag får sålt en massa :) dom behöver ju pengar mina älskade morföräldrar.

Vi hörs :) :love:




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: