2010-05-07
 18:43:46

Bloggpaus..

Hej mina fina läsare :) Allt bra med er?

Det är bra med mig iaf! Är uppe i hbg som många av er vet, passar syrrans katter i deras lägenhet. Kom hit i tisdags & åker härifrån ons/tors, för då är det vårläger. Så hemma i Vellinge är jag inte förrän på söndag. Saknar min baby otroligt mycket, men jag träffar ju honom snart igen :)

I tisdags hämtade Clara mig i Vellinge, sen körde vi till mormor & morfar och hälsade på :) Efter det stack vi till Helsingborg & handlade mat och så till mig. Sen käkade vi middag och sen stack jag till Drottninghög och hälsade på Sara, där var även Erik och Valle och till sist kom Ville hem & då körde han hit mig.

I onsdags åkte Clara & Robin på förmiddagen så då städade jag lägenheten och lite sånt. Sen träffade jag Sabina och vandrade runt i stan med henne. Låg även och njöt av solen nere på Gröningen en stund. Sen käkade vi pizza & snackade en massa sen åkte Sabina hem & mös framför tvn.

Igår kom Johanna efter hon hade lämnat Maja på dagis, sen kom även Tina & Ulrika. Så vi käkade frukost, snackade skit & sen var det dags att röra sig. Jag stack ner till Moster Jenny och drack lite kaffe och snackade :) Efter det stack jag till Valles jobb och snackade med honom en stund, provade sjukt många glasssorter och drack kaffe. Sen kom Sara :) Så satt vi kvar där till Valle stängde & då gick vi en runda i stan. Sen kom Erik & då stack vi till Espresso House och fikade enda tills de stängde :P Mycket trevligt! Sen stack jag, Valle & Sara hem till henne en stund och mös & sen åkte jag med bussen hem och däckade på soffan.

Idag sov jag länge :) Sen vid 11-12 stack jag ner till Moster Jenny och lunchade med henne, mums. Sen träffade jag Johanna en stund :) Maja har blivit sjukt stor, sjukt jävla söt :D Johanna hade köpt en fin cykel till henne, en tvåhjuling med stödjul, rosa såklart. Så vi monterade ihop den & sen lärde vi Maja att cykla :) Sen åkte jag hit igen. Snart kommer mamma & pappa hit och då ska vi laga mat & sen glo på Så ska det låta!

Det var allt för idag, over ääänd uuut. Puss! :love:

ps.. jag är blond :P


myrann

Du är så fin i ditt blonda hår! :)



PUBLICERAT: 2010-05-08, 00:56:12 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: