2010-03-03
 14:56:57

Tv & sånt :)

Så nu är jag hemma, myser framför tvn med Ellen & tittar på Jon and Kate plus 8, älskar det programmet! När vi myst färdigt ska vi ut på en riktig långrunda tänkte jag :) Mysigt. Hade folk träffat mig ute med Ellen hade de trott att jag var knäpp, jag pratar med henne HELA tiden om ALLT haha, men det är egentligen hemligt ;)

På torsdag börjar ändå en jävligt bra serie, Sveriges värsta bilförare :D Me like. Gurkan för alltid!

Nej nu är reklamen slut, puss & hej.


Angelica

Jag har faktiskt inget msn på datorn. Jag har ett konto så jag kan kanske ladda ner msn igen. Hinner inte idag dock. Vi ska ner och hälsa på Berit och Bertil. Kan se om jag fixar det tills imorgon.

Skriver en rad när jag är uppkopplad på det underbara msn nätet igen. Kram kram



PUBLICERAT: 2010-03-03, 15:52:49 | URL: http://rivjarnets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: