2010-03-03
 23:27:33

Design..

Som de flesta vet så gör jag bloggdesigner, både till mig själv och andra. Idag skulle Sarah fixa sin blogg, men rätt var det var flummade koderna ihop sig för henne och jag fick rycka in. Så jävla bra när man kan hjälpa varandra :) Det är det svåraste med att göra till andra, som inte förstår sig på. Man är helt och hållet själv, ibland är Ronja inne och ibland någon annan. Men oftast får man klara sig själv med dom jävla koderna. Blä för html. Fast ändå inte, jag känner mig lite smart när jag lyckas med såna saker som idag, att fixa till Sarahs blogg så den blir perfo, då känns allt mkt roligare.

Nu ska hon & jag ut och röka (täläfån), ni ska kolla in hennes blogg och sen ska jag hoppa i säng. Börjar 8 imorgon :)

Puss på er.


myrann

TACK FÖR DIN HJÄLP! Utan det hade jag nog dragit av mig håret och sen hivat ut datorn!



PUBLICERAT: 2010-03-03, 23:37:14 | URL: http://myrann.blogg.se/
Frida Nilsson

Hej Erika.

Såg att du gör bloggdesign :)

Jag undra om du ville vara snäll & hjälpa mig med min design också?

Kram Frida



PUBLICERAT: 2010-03-06, 17:42:06 | URL: http://fridafiianilsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: