2010-02-23
 14:48:40

Lääääääängesen!

Hej min fina blogg & mina fina läsare.

Jag kom på att jag saknar att blogga om allt och inget, så jag bestämde mig för att börja här igen. Låter det bra?

Mycket har hänt sen jag bloggade aktivt sist men samtidigt har det inte hänt något alls ^^
Aja vad har hänt då?

Jag har slutat jobba som mat-tant.
Jag jobbade mkt på förskolan i slutet av 2009.
Jag har firat jul i hbg & i eket, fick en massa fint.
Jag har börjat tävla mot min kusin om vem som går ner 25kg först. (viktrejset.blogg.se)
Jag firade nyår delvis Magnus familj & släkt från Australien och delvis hemma :)
Jag har fortfarande inte haft sönder iphonen (trodde jag skulle göra det dag 2)
Jag jobbar för Magnus morbror på Barnens Lekland fd Skattkammarön i Malmö.
Jag har fortfarande Ellensmällenkaramellen hemma hos mig, älskade hunden.
Jag söker jobb som en dåre, eller nja, jag söker jobb, punkt.
Jag har fortfarande inte tagit körkort, börjar bli pinsamt nu.
Jag har fortfarande inte träffat Natasha sen hon fick Liam, jag skäms.

Det var väl alltid nått att läsa ^^



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: