2010-02-23
 15:02:16

dentjugotredjefebruaritvåtusentio..

Hej! :)

Idag blir det städning, eftersom jag har jobbat mkt den senaste veckan har det blivit ganska rörigt här hemma. Vårstädning på G, mamma du är officiellt nerbjuden för att städa ;) Jag har märkt att när jag blir irriterad så städar jag och då blir jag glad, så störd man är.

Är sjukt trött på snön iaf, någon mer som är det? Det är så jävla trist, men imorse när jag gick ut & röka så sken solen som fan på mig. Kunde inte låta bli att le :)

Jag vill göra en ny design till bloggen, en enklare. Tröttnade direkt på denna fast den tog lång tid att göra. Typ störigt!

Nej nu skall det som sagt städas, först köket, sen vardagsrummet/sovrummet, sen hallen, sen badrummet, sen tvättstugan&tvätten & sen verkstan och sist grovhallen.

Hej då!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: