2010-04-02
 16:27:53

Om onsdag & torsdag!

Hej :) Jag får ju ta och berätta om onsdag & torsdag!

Började två i onsdags, men tog bussen fem i tolv eftersom mina bussar är gay mitt på dagen. Halvvägs ringer Paulina och säger att jag inte behöver komma för det är skitväder & tanken var ju att jag skulle gå på Stortorget & Gustav Adolfstorg i Malmö. Stack till jobb iaf. Gick Apa inne på leklandet, alla ungar var helt gulliga. En liten flicka ville inte sluta hålla mig i handen och krama mig. Sen stack jag och Paulina till Jägersro Center och gick runt där. Paulina fick ont i kinderna för hon smila hela tiden. Haha, vi har roligt på jobb.

När jag slutade kom sötesanna & hämtade mig :) Tack! Så körde vi till Maxi och köpte köttfärs, sen stack vi hem och lagade lasange :) Blev inte speciellt bra, för vi följde inte receptet helt. Nästa gång lär det bli super! :D Haha. Efterrätten blev marängsviss (typ), gott som fan :D Sen glodde vi på dansfilmer och mös.



Igår väckte Sanna mig sen käkade vi frukost & gjorde vi oss. Sen åkte vi till Skurup med hennes syster och köpte en skötväska. Sen stack vi hem igen, glodde på film & blev hungriga. Båda blev sjukt sugna på BK så det fick det bli, vi var även och hämtade ut ett paket och handlade lite på Maxi.

Sen stack vi hem igen, glodde lite film & sen hämtade J mig.

När jag kom hem slängde jag igång en maskin tvätt & satte igång diskmaskinen och städade köket. Sen fastnade jag i soffan med älsk.

Puss :love:


Nathalie Phexell

Men Erika, det är väl inte nyttigt med marängswiz och sen BK dan efter=) haha...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: