2009-10-13
 23:44:02

Hiss/Diss..


..att hon jobbar! Det finns inget som känns så bra just nu som att åka till jobbet. Visst är jag mycket tröttare än vad jag brukar, men nu får jag gnälla befogat. Jag har underbara kollegor som jag trivs med, det är verkligen en fröjd att vara på jobbet. Det är även roligt att få lära sig något nytt, jag har gått hemma sen i juni och inte lärt mig ett skit. Nu lär jag mig massor med nya saker vaaarje dag. Även om det kanske bara är småsaker ibland som vart saker ska ligga är det lika trevligt varje gång, på grund av kollegorna då! Varje gång man frågar var saker ska ligga svarar de trevligt & visar. Underbart! Ingen som klagar över något. Massa positivt om det!

 


Hösten! Vantar, underställ på morgonen, halsduk, mössa, vinterjackan (skall tas fram imorgon) och alla andra jävla saker som ska fram nu. Jag hatar när det börjar bli kallt! Då fryser jag som mest. Har känt mig så nerkyld hela dagen. Vissa ungar är heller inte kloka, de springer utan jacka fortfarande. Brr... Visserligen kan det vara lite vackert med höst men det kalla & mörka puttar bort det. Usch. Någon som håller med mig, att hösten är den värsta årstiden? Vintern är okej, då firar man advent & tänder massa ljus i flera månader. Hösten är kass för då måste man helt plötsligt ställa in sig på kyla. Stackars snuttan Natasha får hålla sin tjockismage varm!

 

Hepp, nu kallar sängen!

Puss & godnatt.

 


RonJa

Härligt att du har fått jobb. :)



PUBLICERAT: 2009-10-14, 01:03:30 | URL: http://papillonsdamour.blogg.se/
natasha

håller med dig de suger när de kallt. jag som brukar bara vilja gå här hemma i underkläder nu får jag ha värsta jävla overallen känns de som! haha :) hoppas du kommer på fredag och gör min dag lite bättre! <3



PUBLICERAT: 2009-10-14, 12:07:45 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Anna

Hösten är vacker, men det går liksom åt fel håll, och nu sa Bengt precis att det ska snöa på fredag. Fy fanken!



PUBLICERAT: 2009-10-14, 22:10:35 | URL: http://annaieket.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: