2009-10-05
 00:06:54

En liten bebis..

på bilden: En väldigt liten Simon, och Magnus stora hand.

 

Natashas mage blir större & större och så blir min längtan efter barn.
Jag vill också ha en liten, som jag kan lukta på, känna på, pussa på,
lyssna på, ta hand om, titta på, finnas för och bara allmänt älska.


När Simon var liten var det bästa som fanns att vara inne hos T&F
och mysa. Han var en skrikig bebis,men gud vad man njöt ändå. Älskade unge.
Älskar att se hur han blirstörre, han är ju ingen bebis längre. Tänk; att den
lilla bebisen påbilden är en liten pojke idag, som går på dagis! Tiden går fort!


I Januari ska Natashas bebis komma, fast jag gissar på att det blir
ett februaribarn. Ska bli underbart att få pussa på hennes lilla Liam.


När blir det min tur?


Till mamma:
Nej jag planerar inte att slita ut spiralen och bli på smällen. Oroa dig inte.


Godnatt folket, ska upp & jobba imorgon. Puss!


natty

haha både skrattar och blir rörd :p skrattar för de med ditt T, spiral saken :p hahah!!! <3



PUBLICERAT: 2009-10-05, 00:20:52 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Hanna

hahaha, du är för rolig.. "slita ut spiralen"



Även om längtan efter barn är stor så får man tänka på att man ska kunna ge barnet allt det behöver. Om kärlek hade varit det enda så visst hade man kunnat köra på. Kärlek tar inte slut och man behöver inte göra något för att känna det. Dessvärre är det med pengar. Barn är inte superdyra, men dom är dyra nog. Blöjor går på 4 -500 i månaden. Vällingen går på 200. Sen är det kläder, leksaker, aktiviteter och dagiskostnad. Hade jag vetat allt detta så hade jag väntat med barn. Nu menar jag inte att jag ångrar Jennsan. Jag älskar henne mer än någon annan på denna jord. Jag skulle inte kunna leva utan henne. Hon är mitt allt. Hon är det största i mina ögon.



Du kommer också känna så, när den dagen är kommen, när du är redo så kommer du uppleva det största som finns. Kärleken till ett barn. Men glöm inte att leva för dig först innan du lever för någon annan.. =)

Du kommer bli en fantastisk mamma någon gång i framtidern, det vet jag.



Oj va långt det blev. Men jag hoppas du förstår min poäng... om inte så säg till.. :P



PUBLICERAT: 2009-10-05, 00:23:38 | URL: http://lifeofhannii.blogg.se/
Anna

För Guds skull, Erika! Det är inte meningen att man ska slita ut spiraler på egen hand!


Frida

Du har hur mycket tid som helst. det kommer när ni båda är redo! =) du har ju snart en ny låne bebis! du kommer bli en bra mamma när tiden väl är kommen! =) saknar dig snäckan!



PUBLICERAT: 2009-11-30, 22:24:59 | URL: http://fridalindstrand.bloggie.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: