2009-11-24
 20:29:24

Skrivet våren 2006.

erikaroos, söt&snäll. thihi' vissa betyder mer än andra, och
vissa betyder ingenting alls. åstorp's människor. vill flytta.
björnekullaskolan, bläää. hbg en framtid. ditt fel, allt är ditt
fel. fuling! msn/lunar beroende. somethimes. kalenderflicka va
? alltid. andreas&valp. best boys in the world. älska mig, hata
mig. gör vad du vill. jag behandlar endå dig såsom du behandlar
mig. bitch, du är ---. 9f, vilken sjuk klass. byta. take me away
and dry my tears. i like you sötis. you make my heart beat like
crazy. the world is changing. no! jag vill, vill du? men slå mig,
för kung och fosterland. jag väntar. vissa minnen försvinner inte
, inte ens dom med dig. även om jag önskade de. ibland gråter jag
för jag är ledsen, gör du de ? jag tror nog de. Petra, bästa läraren.
men hallå, skjut mig:) i huvet. så ful du är, shit. Göm dig eller
nått. byeybye. somethings are good. nu bytade jag msn, du får faktist
inte adda mig. jag är kär i kärleken. ibland snö är verkligen kallt.
antivinter. 50cent ft. Mobb Deep - Outta Control(remix) wie. sexigt
värre va? fuck you n00b. min mamma heter anna och är bäst. you cant
be me, im a rockstar x). qdrsf43. kuksugare va?! du kan dra åt helvete
^^. stolt scout, edda 05 ett minne för livet. emelie, sara mina
scoutchicks! du sårade mig, medvetet. hatar dig. 10 år åt helvete. känns
lönt va? wow - sexigt ju. w00t, fuckyou. jag är inte din okej. coca cola
& chips är inte nyttigt, inte alkohol heller. /erikaroos.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: