2009-11-15
 16:55:00

Igen..

Hej söta läsare!

JAG ÄR SJUK IGEN :( Megaförkylningen Arne har slagit till, och denna gången hängde hostan på. Mög! Trodde jag skulle dö igår när vi körde hem från Jakobs Öppet hus, sen spenderade jag resten av kvällen snytandes inne på dass (jag hatar att höra andra nysa, jag klöks av det. Därför låter jag helst ingen höra när jag snyter mig heller). Sjukt kul.

Jag är sjukt nöjd med min blogg :) Inte många som skrivit något, men de som gjort det håller med mig!

Försöker sluta att bita på naglarna nu, har slutat bita på höger men inte vänster haha! Lyckas jag ska jag belöna mig med att bygga naglar :) Saknar att ha de så fina som på studenten. Jag & Natasha gick och gjorde vid våra då. Sjukt fina blev de! Natasha har sparat en som minne, sött :)

Puss & hej.


natasha

ja då var dem fina :) ska nog gå och göra ve mina någon dag igen. kanske rosa denna gången?



PUBLICERAT: 2009-11-15, 17:25:40 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Anna

Fast om du köper en äkta GHD så har du ändå två års garanti på den, Gama har bara 1 års garanti på sina :p

Men om du köper en GHD mest för att den e rosa så bör du nästan kunna hitta någon billigare plattång iaf :p

Jag vill ha GHDs eftersom att den verkar riktigt bra, dessutom har min frisör den - där jag fick upp ögonen för den, den kändes väldigt mjuk mot håret och så har den rundade kanter osv, samt att den då e väldigt bra på flera andra sätt, enda nackdelen e ju att den e så dyr! :p



PUBLICERAT: 2009-11-15, 18:03:06 | URL: http://annace.blogg.se/
Anna

aha okej:) Jo men det håller jag med om, lägger hellre ut mer pengar och får en bra plattång än någon philip eller melissa plattång. :)

Jag e dessutom helt överlycklig över att min Gama hållt så pass som den gjort, skaffade den i 9nde klass, den slutade funka en gång - när jag skulle på ett bröllop, typiskt nog, så jag fick irra omkring och leta upp en frisörsalong i eksjö och låna plattång där, haha. Men när jag kom hem och skruvade isär den och sen satt ihop dne igen så funkade den och har hållt super sen dess och det e nog 1,5år sen :p



PUBLICERAT: 2009-11-15, 18:11:47 | URL: http://anance.blogg.se/
natasha

fanns ett glitter jag vill ha på dem isf som heter neon pink. :)



PUBLICERAT: 2009-11-15, 20:52:18 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
Nathalie

Jättefina;=)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: