2009-05-29
 09:14:13

ut på turné..

Godmorgon folket, idag är jag ledig. SÅ JÄVLA SKÖNT! Ska städa lite här hemma sen ska jag upp till Eket till mina älskade föräldrar, mina älskade katter och ja min älskade granne får jag ju inte glömma. Men här hemma lämnar jag min älskade magnus tillsammans med min älskade iller. Tur för mig att jag faktiskt har en jävla massa underbara människor runt om mig! Det är det inte alla som har, jag kan känna mig lyckligt lottat.

Av någon anledning har jag blivit attackerad av finnar :( blir smink på detta ja.

nej nu ska jag faktiskt klä på mig, äta frukost, städa, tvätta och dra! hörs sen, skriver nog på tåget!
Puss


natty

ledighet är skönast :)



PUBLICERAT: 2009-05-29, 20:33:37 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: