2009-05-31
 23:07:13

söndag kväll = ?

varför händer det aldrig något på söndagar, speciellt på söndagkvällar? traaaadigt!

var på kalas hos mormor & morfar innan, hur trevligt som helst, god mat och min mysiga familj!
Mormor skulle sy in min klänning till studenten (beställde en alldeles för stor och det var krångligt att skicka tillbaka den) men så blev det inte. Mormor tyckte att jag skulle köra iväg och köpa en bh, måste ha halterneck till den klänningen, fast snyggast är ju ingen alls, men ändå inte ^^ Därför ville jag köpa en sån man klistrar fast, om ni förstår vilken jag menar! Jag visste att det fanns på Cubus på väla, hade sett det där innan, jag och moster for iväg i en jävla fart för att hinna innan de stängde. Såklart så var dom slut! Irriterad kollade jag inne på Lindex & H&M också, utan tur :( Kassörskan inne på Cubus sa att de antagligen hade på Cubus i hyllinge (familia), såklart så kör vi dit, gissa om att där var stängt redan.
Hem åkte jag utan BH och utan en insydd klänning!

Imorgon säljer jag Caramell :( Tråkigt nog! Kommer sakna min snutta! Sitter och snyftar lite just nu, det känns jättejobbigt :(
nog om det...


Är helt totalt sönderstressad redan inför studenten, hjärnan går på högvarv och därför glömmer jag ALLT! :(

nej nu deppade jag ihop totalt, hörs imorgon.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: