2009-05-28
 09:05:22

skolan ^^

Jag och Natasha sitter i biblan och bloggar, vi har inget bättre för oss...
Har egentligen sovmorgon, men vi bestämde oss för att gå upp tidigare och komma hit och plugga istället.
Visst är vi duktiga? :)

Lyssnade på Din Gata 100,6 imorse på vägen hit, dom ville att man skulle smsa in ett sms som fortsatte meningen: Jag kan inte leva en dag utan....
Jag skrev in; jag kan inte leva en dag utan min mamma, hon är lika viktig för mig som luften vi andas och himlen som är ovanför oss. Hon finns där för mig  varje dag och lyssnar som ingen annan. Jag vet att detta var typisk sånt sms ni inte ville ha, men min mamma är allt! Tack för den bästa kanalen, kram Erika Roos.

Sött va? Dom läste upp det i radion och sa att jag var nominerad till att vinna. :) Inte för att jag var ute efter att vinna ändå men det hade ju varit kul!

Nu ska jag skriva om buddismen, ni får ha det så bra! Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: