2009-05-29
 15:23:29

skånetrafiken i mitt hjärta?

nej inte direkt, bussen som jag skulle ta fem i två kom fem över, därför missade jag tåget som jag skulle ta 14.38, och fick därför vänta på nästa som skulle gå 14.04, och inte förrens nu kommer vi iväg på mot lund och klockan är 15.19. För när tåget egentligen skulle gå fick vi vänta på "grön signal" och efter det skickade signalkillarna oss på fel håll så vi var på väg till Ystad. Då fick tåget backa tillbaka till centralen och köra in på rätt spår. SUCK!  Fan vad ni är duktiga på skånetrafiken/banverket, eller inte.

Dagens Roos, det är min mamma. Stackaren sitter och sätter betyg på sina elever, vilket är lika hemskt som att få sina betyg. Om inte värre!
Mamma, du är bäst, och det vet du om!


Rus - Lill Lindfors, jag älskar den låten. Ja, det är den i IQ reklamen där alla blir fulla som as på något bröllop typ.
"Hon plockar fram allt det jag gömmer, och minns allt det jag glömmer, och säger att hon är jag"

När jag kommer fram till stan ska jag leka med Ulrika & Nemo en stund, sen ska Ulrika jobba och jag ska på kalas för min lilla kusin fyller år, Wilma :) Ska bli trevligt!

PUSS!


RonJa

HAHA fyfan för skånetrafiken alltså!



PUBLICERAT: 2009-05-29, 15:41:54 | URL: http://papillonsdamour.blogg.se/
nattty

de va kul att oplanerat träffa dig i knutan idag. lite chockande också haha ;p <3



PUBLICERAT: 2009-05-29, 21:09:36 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: