2009-05-05
 09:36:12

on the train...

som vanlig försov jag mig idag ^^ ställer två larm, hör inget av dom, magnus väcker mig klockan 6, somnar om, osv...
Jag är verkligen superkass på att vakna. Min starka sida är att sova. :) Någon mer som har det som har det som sin starka sida? Ha!

Natasha är som vanligt mitt trogna sällskap när jag pendlar, via sms :) Idag är jag helt snygg, min nya skjorta (röd-vit-rutig), jeans som jag snott av Clara, rött Oriflamenackelack som jag fått av lilla kusinen Ebba och en übersnygg silverring med röd sten! Ja och såklart förlovningsringen på ringfingret ^^

Mitt tåg är sent, som om jag inte var sen nog redan. "Vi beklagar, vi beklagar, önskar er en trevlig resa" Blablabla, jag vet att det inte är konduktörernas fel men fan att dom kan låta så trevliga när vi är en kvart sena redan. SEGON!

Lyssnat på radio hela  morgonen, DIN GATA 100,6. Fan vad den kanalen är bra, bra musik och roliga pratare :)

I city idag står det om "dom nya kurirerna", en 16åring åkte fast med 50kg Khat i bagaget, hur jävla dum får man vara? 16år och kör bil mellan Dk och Malmö, idioten kan ju börja med att ha åldern inne. Jävla skitsumma hon gjorde det för egentligen, 3700kr. Skaffa dig ett sommarjobb din dumma jävla brud! Så korkad får man fan inte vara. Suck! 3veckor tidigare åkte hon fast på Öresundståget med 36kg i två resväskor. Hon måste känna sig jävligt korkad. Visserligen dömmer jag väl utan att veta allt men fan.. Hennes medresenär på båda resorna är 14år gammal, jösses. Därför kan hon inte straffas, och får leka med socialen istället. Jag tycker de ska dömma den jävla snorungen så får hon ta sitt straff när hon fyller 15 istället. Man får inte göra precis vad som helst och bara komma undan. Jävla sweden. Nog klagat.

Nu är jag i lund, och härifrån blir man alltid sen pga ombyggnaden av hela perrongen. BLÄ!

Imorgon åker jag upp till HBG och stannar till nästa torsdag. Ska bli najs :) Men segt utan älskling!

Den 8 Juni ska jag och Natasha få fina naglar, bara en liten påminnelse till mig själv! Har faktiskt varit så duktig och slutat bita på mina, visserligen är de inte så långa, men jag har slutat! :D Stoltis. Nästa grej som ska slutas med är rökningen. Men det blir inte förrens vid studenten.

Nu ska jag surfa lite annat skit, hörs sen, puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: