2009-05-05
 16:11:53

on the train again ^^

ja, som rubriken säger så sitter jag på tåget igen, nästan 7 timmar senare. Skolan har väl varit helt ok, utmattande bara. Som vanligt. Höjdpunkten var väl Nationella Engelska B Speaking som jag hade sista lektionen. Tillsammans med Natasha och Anna :) Jag kände att det gick väldigt bra, med det säger jag inte att jag är någon mästare på engelska, men det kunde gått mycket värre. Jag är sån person som pratar för att det ska pratas, ha. Måste ge plus till vår lärare, hon är väldigt bra och vettig. Hon lyssnar och förklarar, helt rak på sak. Undrar om hon läser min blogg idag? Nämnde den innan ju^^

Gissa vad, tåget är sent igen. Vilken suprise! Jag dog nästan av chock. Eller inte....

Nu dör mitt batteri på datorn snart, så vi hörs nog sen. Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: