2009-05-28
 19:35:32

lång dag, äntligen nästan slut!

dagen började med plugg med natasha, sen hade  vi lite lektioner, gjorde två redovisningar och ett prov! känner mig fett duktig! Redovisade en själv och en med Natto och Ulli ^^

funderar på om jag, och hela vår klass skulle gått drama, eftersom jag såg detta på min skärm nu när jag kom hem.

★ säger: du? kan du stå upp för vad det är du säger och tycker eller? svarar inte när jag ringer eller skickar sms.. pallar inte sånt snack. kom igen och bete dig lite vuxet, vad har jag gjort dig egentligen? inte ens snackat med dig på länge.. men du är visserligen en falsk jävla typ. snackat så mycket skit om ----- och sen går du och fjäskar för henne i skolan, väx upp kvinna.. herregud alltså.. hör av dig om du kan bete dig lite normalt.

jag säger bara en sak; HAHAHA!

älskar fjortisdrama, bara påminner om högstadiet *myser*

skriver om något vettigare sen, tack för en fin dag Natasha och Ulrika <3 puss


Ulle

I agree with you, myyyyyyys haha

tack det samma hjärtat


mamma

Sött stumpan, tack så mycket! Du är inte så tokig själv heller. Pusselipuss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: