2009-05-08
 17:59:49

lägenhets/kattpassning & plugg.

yes, jag sitter just nu i hbg i claras&robins lägenhet och passar katten yamaha.
natasha gör mig sällskap idag, massor med plugg inför imorgon tyvärr. godis, cola, cigg & billys panpizza hjälper oss genom pluggandet. antagligen når vi inte betygen vi vill ändå ^^ men vi håller modet och hoppet uppe.

en vis vän skrev till mig en gång:
"Livet är inte alltid en dans på rosor. Det är de svåraste och jobbigaste tiderna som man ska kämpa sig igenom. Det är då man växer och tar lärdom. Viktigast är att inte ge upp. Jag vet att du är stark och klarar ut detta med. "
tack för det min vän. läser det smset varje dag och ler varje gång. <3

prov, kalas, myskväll är morgondagens schema!
men tack för mig iaf, puss & sånt!


natashas & min sko, DC SHOES for life!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: