2009-05-29
 23:29:06

in tha eket^^

kalaset var hur trevligt som helst, speciellt med alla sötungar som finns ^^ jag har ganska många kusiner märkte jag idag.

nu ska jag snart hoppa i säng, kolla youtubeklipp tills jag somnar eller så, eftersom det inte finns någon tv på min systers gamla rum där jag får bo när jag är här (mitt rum är fullt med skit, typ isolering och sånt). Imorgon ska jag och mamma tvätta fönster bland annat, inför studenten, annars lär vi aldrig hinna typ. TVÅ VECKOR KVAR! jag kommer säkert gråta på studenten, bara för jag är så jävla lycklig över att slippa allt drama :) visserligen kommer jag sakna att träffa natasha varje dag :/

ah, glömde att skriva om hos nemo innan ^^ eller ja inte mkt att skriva om, var där en stund med ulle, nemo, doris och några andra en stund. de värmde upp inför fest på gröningen :) nemos katt är så jävla tuff, mowits! men tack för kaffet Nemo! ;)

jag har blivit beroende av att läsa alla möjliga människors bloggar, skumma dumma jag. tiden rinner iväg när man gör sånt!

godnatt på er <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: