2009-05-30
 18:21:59

gräsklippning!

ja, idag har jag klippt gräset här hos mamma & pappa, när jag nästan var helt klar ville inte åkgräsklipparen mer, så jag fick ta en vanlig eldriven med sladdjävel ^^ men fint blev det! älskling har också klippt gräs idag hemma hos oss :) duktig! Mamma har legat på knä typ hela dagen, fixat i & vid rabatter, planterat blommor mm. Så nu är det riktigt snyggt i trädgården! Med undantag för en jättestor brädhög :O
Ikväll kommer Jörgen (familjens bästa vän typ), och då ska vi äta god mat och bara mysa! Jag, mamma, pappa & Jörgen bara!
Imorgon är det mors-dag, mamma har redan fått sin present :P Men vi firar ändå, i Åbro hos min mormor och moffi. Alltid lika trevligt.

Någon som har en Spotify-inbjudan över? Jag vill ge mamma en ^^

Nu ska jag fortsätta här, ska städa tvättstuga, grovkök + dusch, garderobsrum, mitt fd vardagsrum nr1 och mitt fd vardagsrum nr 2.
Hörs senare! Bjuder på en sötingbild på mig :) Jag och min gamla kise felix, varför jag valde denna bilden får ni veta på onsdag!
puss.


mamma

Så sött! Jag noterar "tatueringen" på armen. Coolt! Å du, nu är brädhögen du nämnde i alla fall flyttad. Inte borta men flyttad:-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: