2009-05-03
 23:39:30

Godnatt!

Hej söta läsare! Kalaset hos min moster var helt ok, mysigt att träffa släkten :)

studenten är jobbigt men underbart nära...

klockan är mycket och jag ska upp fem, för ännu en hemsk
vecka i skolan. helt ärligt så orkar jag inte mer,
jag orkar verkligen inte ens tänka på allt jag har att göra.
 jag erkänner iaf nu att mina betyg inte kommer leva upp till någons förväntningar.

ett meddelande, jag älskar dig mamma, om du nu läser fortfarande..

godnatt, och sov gott!


mamma

Läste det nu på morgonen, förlåt för igår, hade så ont i huvudet och fattade inte vad det var. Länge sen sist. Nu känns det okej, men jag har en grisigt lång dag framför mig med en hel drös utv.samtal - ja, du förstår vad jag menar. Puss och kram, lilla ungen, älskar dig också!



PUBLICERAT: 2009-05-04, 06:29:51 | URL: http://erikaroos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: