2009-03-02
 17:23:34

Lite om min lördag!

Ja, i lördags klockan halv nio tog jag bussen från eket till stan, därifrån åkte jag med tåg till Tina i kattarp :)
Samtidigt som jag kände mig väldigt lugn kände jag mig jättesjuk av bihåleinflammationen och extremt nervös.
Tina och jag åkte från henne tjugo i tolv typ och väl framme på skolan var hela parkeringen full med bilar och vi fick höra att högaborgskolan skulle ha föräldramöte, vi hann dampa igång och bli alldeles crazy innan vi fick reda på att de skulle vara i matan och inte i aulan ^^
Sen körde vi igång med att träna, jag var den som presenterade allting, ganska soft roll! :) På träningarna sa jag fel hela tiden och kunde aldrig prata klart. Det gick faktiskt skitdåligt hela tiden.
Klockan två skulle föreställningen börja!
Mamma, Pappa, Clara & Jesper kom typ kvart i! Då blev jag extremt nervös. Kunde inte tänka alls.
Men iaf, själva föreställningen var succe! Iaf enligt mig, jag är så stolt över min insats, dessutom fick vi ihop 10 000 måltider! :)
Tack älskade PP3 för att ni finns och gjorde denna kvällen så bra. Är grymt stolt över er.


puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: