2009-01-02
 19:54:22

nytt år, ny blogg...

skaffade mig en blogg förra året, men pallade aldrig skriva. så får se om jag bättrar mig nu :)
nyårsafton var helt ok, istället för att vara 3 pers som vi hade planerat blev vi över 10. så kan det gå :) men det var jättetrevligt. det dracks, spelades wii och pratades :) väldigt najs.

saknar natasha sjukt mkt, har inte träffat henne sen skolan slutade :( men skolhelveten börjar snart igen och då får jag träffa henne :) underbart. det finns ingen så bra som henne!

älskling är duktigast i världen, :) ingen kan få mig att känna mig så älskad som han gör! vet fan inte vad jag hade gjort utan honom! :) vi har varit tillsammans i över två år nu, men så bra som vi känner varandra känns det som hundra! alla minnen är det bästa som finns, att kunna tänka tillbaka och bara tänka på lycka. vi har inget mörker i bagaget tillsammans, allt har bara rullat på som på räls! Ja, tack älskling för att du finns!

angående huset går allt bra just nu, visserligen paus i renoveringen men vardagrummet är så gott som färdigt :) kaffelatte & jord heter färgerna på väggarna, jättefint! next är sovrummet och det där uppe :) längtar tills allt är klart, men det dröjer nog ett bra tag. Innan sommaren blir det kök & toalettrenovering, och det skall vara klart iaf till studenten! :)
ni som ej har varit här får komma ner och hälsa på, alla är hjärligt välkommna! :)

ny vänskap har bubblat in i mitt liv, mamma & pappas nya granne, Jesper. Kan inte be om en bättre killkompis! Att gå från nästan främling till bästa vän på en vecka är beundransvärt, men fan han är verkligen bäst. han kan både laga mat och mixtra med datorer, även städa om han blir tvungen ;) sen i övrigt är han bara en helt underbar vän :)

Ni får ha det så bra allihopa, jeffla getter!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: