2009-01-12
 19:20:23

jag kan sova stående,

så jävla trött som jag är. usch, ska gå och lägga mig klockan tio idag. inte en sekund senare. Måste verkligen få in rutiner i livet. Tror jag mår lite bättre då. Börja med sovning, sen maten & skolan. Så kanske man kan må normalt igen?

Du är verkligen min bästa vän. Lämna aldrig mig!

Ska snart laga mat, har inte orkat resa mig från soffan sen jag kom hem. Jävla latis ^^ Skola imorgon? Så jävla förkyld som jag är? Får se. Sen klarar jag mig inte utan dig Natasha, jävla närsynta människa!
Saknar mamma & pappa som fan just nu, hade bara velat sitta hos mamma just nu, och be henne säga att allt ordnar sig. Jag är så jävla dum. Tur man kan skratta åt det.

Magnus <3

Skriver nog ej mer idag, puss & sånt era getter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: