2009-01-27
 16:15:23

ja, jag suger.

ångestångestångest, jag är så jävla sämst. :( ska jag hinna fixa betyg i alla kurser? digitaltskapande skiter jag i, men pedagogiska & sociala verksamheter, arbetssätt och lärande, matte b? jag måste verkligen.

årslistan, utan någon direkt ordning:
fixa betygen
full närvaro
gå ner typ 25kg
ta studenten
fixa jobb
fixa hund
bättra på kontakten med gamla vänner, ja elin känn dig träffad.
bli på bättre humör
känna mig fri
börja spela wow igen?
åka iväg med clara i bussen och bara vara.
tjäna en massa pengar och köpa massa kläder.

tack magnus för att du finns och får mig att känna mig trygg, utan dig hade jag mått skit. du räddade mig ur ett liv jag inte ville leva, jag blev ny. över två år tillsammans, lika underbart varje dag. det är dig jag ska gifta mig med :) vi har villa & saab nu, till sommaren hund och om några år ett barn. låter som en bra planering :)

tack natasha för en underbar dag, jag älskar verkligen dig gumman och är sjukt glad över att jag har dig. inget kommer någonsin dela på oss. hoppas vi pluggar tillsammans i malmö någon dag, och blir smarta. jag ska lätt rådgiva dig min älskade förvirrade vän. utan dig klarar jag det inte!

tack mamma för att du finns och förstår, älskar dig som ingen annan. ja du är ju min mamma :) även om jag kanske inte är drömungen så älskar du mig lika mkt, och hjälper mig när jag behöver det. du och jag ska fixa allt detta tillsammans.

tack pappa för att du är min pappa, som kan rappa. du läser nog inte bloggen men jag tackar dig ändå! även om vi har bråkat mkt så är du ändå den bästa pappan i världen. och dessutom är vi lika kass på guitar hero.

tack clara för att du är min syster, min storasyster kanin. med dig klarar jag allt! det var jättekul att träffa dig en stund idag, och jag är så glad att du har robin. han har verkligen fått dig lycklig, det nästan lyser om dig. det är underbart.

tack jesper för att du är min bästa vän, för att du lyssnar på mig och stöttar mig. får mig att skratta och le. du är som en storebror, som en extra pappa, som en tjejkompis, som ja en bästa vän. jag är glad att du har kommit in i mitt liv.

Så nu har jag tackat klart för idag, det kändes bra.

Just nu sitter jag på centralen och väntar på bussen, som vanligt var äckeltåget framme 51 och tåget gick 50. Bussarna går en gång i timmen så jag har lite tid att slå ihjäl här. 20spänn för en timme på internet, kan det fan vara värt. Tog ju inte med min egen älskade lilla dator idag. Magnus får ju ha något att göra. Men iaf, vi hörs kanske sen. Annars imorgon!

pussen!


Anonym

jag är glad för att jag har dig med <3 bästis!


malyyn

du suger inte alls :(



PUBLICERAT: 2009-01-27, 17:46:02 | URL: http://malyyn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: