2009-01-07
 06:41:34

godmorgon godmorgon!

Ännu en underbar dag i ett underbart liv?

Somnade på soffan inatt, sjukt skönt. Somnade kanske vid 3 nått sånt, vaknade klockan 6 av takidas jobbiga låt jaded, då var det dags att gå upp.

Gjorde ägg och bacon till Magnus till frukost, jag är snäll som fan ja ;)

Ska snart kolla bussarna och se när jag ska ge mig av idag. Har go lust att somna om istället men neh, måste vända rätt på dygnet. Hade jag fått bestämma hade jag aldrig sovit, ;) men det hade nog blivit jobbigt i längden.

Tittar på mtv nu iaf :)

somna om - somna inte om? öh.

Nu har jag kollat bussarna, ska ta bussen 11.54 då är jag framme i hbg 13.50 :)

GRAOW, så jeffla trött.

Min älskling är söt men behöver klippa sig, :) Ser ut som en stor luffs. Någon som har sett vår jävla trimmer? Den är fan försvunnen. Spårlöst! Jag klippte Jesper häromdagen, han blev jättefin :) Jag är sååå duktig. Förutom att han hittar toffsar och sånt lite här och var som min mor kommer få klippa bort, om hon inte redan har gjort det.

Jag älskar er, vi hörs sen :)
Skriver väl på tåget om där finns något intressant.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: