2009-01-24
 17:44:36

fredag&lördag.

fredagen blev inte alls som jag ville :/ ingen piercing och jesper kom inte ner.
Efter skolan var jag och klippte mig, blev jättenöjd, klippte av ganska mkt. 130:- moha! helt billigt!
Efter det kom Dennis & Becky, jättetrevligt! :) De stannade typ till tjugo över ett eller något sånt.
Sen duschade jag, fönade mitt hår, plattade mitt hår och somnade slutligen på soffan. Sov till två idag :s

Idag har jag inte gjort alls mkt, hängt tvätt, diskat och glott på tv. Måste börja läsa Candide som ska vara klar på måndag :o. oops!!

Bokade om min tid på house of pain till på fredag! Då jävla smäller det! Natti min trogna vän ska hålla min hand.
Tror ni att man kan smeta på emla salva? haha. Ja jag är en fegis!

Jag hatar KVIK's jävla reklam!

Skriver kanske senare!
Puss & Kram


natty

jaaa klart du kan nog kleta på sån salva :P men han kommer ju tvätta av ditt bröst innan han gör piercingen :P hahaa. ditt hår blev fett snyggt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: