2009-02-23
 17:16:55

lista <3

hittade denna inne på kusinens blogg, hon har samma kärlek för listor/enkäter som jag ;D

1. Stänger du av mobilen när du sover?

Aldrig, för om någon ringer på natten är det oftast viktigt.


2. Vem såg dig senast naken?

Magnus såklart.

3. Hur såg du ut på högstadiet?

Jag var för det första mkt smalare ;( fast ändå inte smalsmal. hade diverse hårfärger under de fyra åren också! :P


4. Hur kommer du se ut om tjugo år?

Förhoppningsvis mkt smalare, hälsosam och vältränad. Gärna blond och solbrun med inte alltför många rynkor.

5. Hur var du på dagis?

Jag var nog normal skulle jag tro, påhittig och glad. Älskade att spegla mig och klä ut mig!


6. Hur är du att ha som arbetskamrat?

Jag är nog helt ok, blev väldigt omtyckt på rasta (det enda jobb jag haft) och även på mina praktikplatser.


7. Har du celluliter?

Om jag ska vara helt ärlig, ja.


8. Biter du på naglarna?

Ja, jävla mig.


9. Har du något handikapp?

Nej


10. Är du rädd för att få hängbröst?

Mkt att vara rädd för? Men nej det är jag inte. Mina bröst har inte lytt tygndlagen änsålänge, fast jag har D-kupa ^^

11. Tror du att gud är en man eller en kvinna?

Gud finns inte.


12. Svär du?

Ja


13. Är du trevlig mot Jehovas Vittnen?

Varför skulle man vara otrevlig?


14. Hur homo är du på en skala 1 - 10?

Jag är nog inte homo alls ^^


15. Tror du på utomjordningar?
Nej, verkligen inte. Inte på spöken heller, och jag tycker folk som tror på utomjordingar och spöken är irriterande.


16.Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du då?

Pasta & köttfärssås.

17. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?

vet inte, lök?


18. Har du blivit arresterad?

nej :)


19. Ljuger du?

vita lögner är godkända lögner.


20. Har du kysst en polis?

nej ^^


21. Är du rädd för Securitasvakter?

jävla konstig fråga, vem fan är rädd för dom?


22. Har du någonting att dölja?

Det har vi alla, annars hade vi nog gått nakna?


23. Vad har du på din nyckelknippa?

En nalle/ekorre som det står erika på, en pac-bricka till matan :)

24. Är du/har du varit gift?

Nej men jag är förlovad.


25. Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta pojkvännen från krogen?

Nej för vid den tiden är han ju nästan på väg hem.


26. Kan du laga cyklar?

med min mamma kan man laga det mesta, bara man vill.


27. Kan du fixa med bilar?

samma svar som förra frågan.


29. Kan du baka bröd?

med recept så kan jag nog :)

30. Vet du hur man frostar av en frys?

med hårfön :D


31. Vilken tv-serie skulle du helst leva i?

typ gossipgirl eller nån ^^


Anna

Awe, gulligt gumman. Ja, vi kan laga allt, cyklar, bilar, köttfärssås - you name it!



PUBLICERAT: 2009-02-23, 23:12:10 | URL: http://erikaroos.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: