2009-04-17
 15:49:44

yeah, tågresa :O

jag älskar att åka tåg, not. man sitter kass, det är varmt, idioten jag sitter sidan om vill inte ha rullgardinen nerdragen. suck!
men snart är jag hemma, i mitt och min älsklings hus, jag ska nog städa hela helgen och få riktigt fint :) sen ska jag mysa med älskling också!

diskuterade mkt med diverse klasskompisar angående artiklen jag skrev imorse, alla reagerar som mig. Fler reaktioner?

Just nu lyssnar jag på Snook - Älskling jag är hemma nu  den är så jävla bra, jag blir helt glad. Snook är en underskattad grupp som gör låtar med tanke. "Älskling jag är hemma nu, hemma som en hemmafru..." Vill bara sjunga med, men då tror jag resten av puckona här på tåget snear ^^ Jag saknar att sjunga, kören på björnekulla var verkligen underbar. Tomas gjorde alla till mästare på att sjunga... Lalalaaaa.... Domtoridomtoridomdomdom ^^

någon som vet vad jag borde jobba med i framtiden? människor? datorer? hemmafru? jag börjar få riktig ångest för att studenten är så nära. vad fan händer sen? Vaknar upp på lördagen och är fett arbetslös som resten av befolkningen?

Träffade Jessica innan, jlethin.blogg.se, läs hennes blogg! Hon skriver om det mesta, sin graviditet, kläder, prylar, mat osv :) slänger upp en länk nere bland länkar också!

nu ska jag fan sova eller nått, puss!


jessica

de va kul och träffa dig också :) tack för länken hihi :D xD



PUBLICERAT: 2009-04-17, 21:27:14 | URL: http://jlethin.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: