2009-04-27
 20:53:07

trötter*

jag är verkligen helt slut idag, ska snart kasta mig sängen sova några timmar, sen ska jag upp och gå i skolan igen :(
det är inte långt kvar nu! försöker göra det bästa av tiden som är kvar, men jag orkar fan inte. Är helt slut och helt ointresserad av allt vi håller på med i skolan, inget driver mig.

Någon som vill göra mig till en miljonär? ^^

Stackars älskling är sjukis, :( Feber och sånt.

Hem till Mor & Far imorgon, övningsköra och skriva tal (Nationella B, muntliga delen). Funderar på att byta design på bloggen igen, har inte ens orkat göra färdigt den jag har nu. Börjar bli segt.

Sitter och lutar mitt huvud mot min axel, orkar fan inte hålla det uppe själv :s

Godnatt <3


lina

De låter bra de =) jodå den var bra. gått till och från skolan så dock lite trött i benen. men de är bra annars



PUBLICERAT: 2009-04-27, 21:03:28 | URL: http://linaalmen.blogg.se/
piingu

Gud så längesedan, nu skäms jag som en hund. Men grattis i efterskott! Kram kram



PUBLICERAT: 2009-04-27, 22:45:54 | URL: http://rivjarnets.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: