2010-04-20
 23:37:28

Godnatt!

Nu ska jag ut med Ellen en sista gång, sen ska jag lägga mig i soffan och mysa med henne :) Special Victims Unit börjar ju snart! Är depp för att kontot är typ tomt nu, och jag fortfarande är oklippt :( MÖG. Funderar på att blondera mig själv, det var längesen jag gjorde något själv med håret. Är rädd att det blir gult, men nästan allt är min riktiga hårfärg, förutom resterande slingor som jag gjorde i Juni förra året. Vad säger ni? Ska jag blondera det själv? Eller ska jag göra slingor hos frissan nästa månad?

Puss


natasha

gör ljusa slingor :) låt det blonda växa ut av sig själv :). fast tycker dock att du är supersnygg i mörkt hår också!



PUBLICERAT: 2010-04-21, 03:32:08 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/
ROBIN HOOD.

Hejsan, ja detta är ingetligen ett spam, så kan man ju kalla det då jag skickar denna kommentar till några olika bloggar, men jag vill inte att du ska vara med i mina tävlingar eller nåt sånt jag skulle bara bilja ha din åsikt, för jag är väldigt intresserad av vad folk tycker här i bloggvärlden, så jag frågar lite snabt här och önskar på ett svar!;

" Om du måste välja, vad tittar du helst på, svenska filmer eller engelska/amerikanska? "



Hoppas att du tar dig tid att svara! Ha det så jätte bra nu, kram kram! // Robinhood.

myrann

GÖR INTE DET SJÄLV! Frisör blir mycket snyggare. Dock dyrare. Men ska du göra det själv så slinga det blondt. ALDRIG färga blondt.



PUBLICERAT: 2010-04-21, 10:34:54 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: