2009-09-12
 02:46:06

Sova?

Antar det. Är riktigt trött för en gångs skull. Tittar på nått skitprogram på 6an, iklädd myskläder (babyblå mjukisbyxor som jag stulit av Tallinger och en tjocketröja med något scouttryck på) och dricker saft. Har en äcklig muccangin i munnen, som verkligen smakar skit! Tur att dom hjälper iaf. Dom första tio smakade ok, men nu är det bara blä.

När jag bodde i Åstorp var jag aldrig orolig för inbrott, knappt när jag bodde i Eket heller. Men sen vi fick inbrott i december förra året har jag blivit helt paranoid. Skitjobbigt. Förstår inte hur man kan göra inbrott i någons hem.. Det sög verkligen. Nu kollar jag alltid alla dörrar två gånger så de är låsta, kollar så vi inte glömt något fönster öppet osv. Att man kan bli så skadad av ett inbrott. suck..

Nej sova var det! Godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: