2009-09-27
 18:46:27

etthundra saker om mig :O

100 saker om mig.

1. Tre namn jag lyssnar till: Erika, Roos och älskling
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag har lätt för att komma överens med folk.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är sjukt lat.
4. Detta är jag rädd för: Att vara ensam
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Cigg, kaffe & sällskap.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: .
7. Detta tycker jag om att göra: Sova länge & umgås med älsk.
8. Detta vill jag göra just nu: Bli rik.
9. Bästa känslan: Jag har fått jobb!
10. Värsta känslan: Känslan av att vara förföljd eller jagad.
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Snäll, omtänksam och söt
12. Är jag kär just nu? Ja
13. Jag vill gifta mig… när vi har pengar till mitt drömbröllop.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Bli rik, gifta mig och skaffa barn.
15. Min käraste ägodel: Min förlovningsring.
17. Detta har jag på mig just nu: Baggy-byxor & tröja.
19. Favoritdjur: Hundar
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Beror på vad jag är på för humör.
21. Favoritlåtar just nu: Vet inte faktiskt :S
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligast - SO Tråkigast - Fysik
23. Stjärntecken: Jungfru
24. En bok jag älskar: The mighty
25. En film jag älskar: The mighty (hihi)
26. Tv-program jag gillar: Anna Phil
27. Favoritdoft: Doften av nyblommade roosor :)
28. Detta äter jag gärna: Snabb mat *fy mig* & kyckling :)
29. Dricker helst: Kaffe Latte
30. Favoritgodis: surt och choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: USA
32. Färg på mina ögon: Blåa :)
33. Min längd: 155,5 cm!
34. Jag tror på: vad folk säger..
35. Jag spelar: wow eller harpan
36. Person jag beundrar: Mamma & Morfar :) (precis som Hanna typ)
37. Så här bor jag: Villa längs med landsväg tillsammans med sambo.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga!
40. Det här gör mig avtänd: Strumpor i sängen.
41. Favoritfärg: Rosa och vitt
42. Favoritcitat: Inget.
43. En hemlighet jag vet: Säger jag det här är det ingen hemlis.
44. Bästa present jag fått: Hm, vet inte.
45. Senast köpta skiva: Haha, köper aldrig skivor..
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon och mina boobs
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina ben
48. Udda förmåga/egenskap: En sak jag inte kan förklara..
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Hund, lätt.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Varit bakfull & ska städa.
52. Var är dina föräldrar födda? Skåne
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Viva Pinâta
54. Vilken är din favoritrestaurang? Gozzip i Malmö.
55. När badade du i en pool senast? Vet inte..
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Ja
57. Hur många barn vill du ha? Max 2.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock & klassiskt.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej
60. Vad har du för TV-kanaler? Massor!
61. Har du åkt moped någon gång? Måååånga gånger.
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nope
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Spanien
66. Har du en egen trädgård? Ja!
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Tittar typ aldrig på tecknat.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Ja
69. Badkar eller duschkabin? Badkar!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Grand torino
71. Favoritpizza? Caprissosa
73. Vilken färg på läppstift använder du? Inget läppstift, no way in hell.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha, vem fan gör det?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin, med fruktkött
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Magnus & jag åt hamburgare på max. haha..
78. Favoritchoklad? Marabou Mintkrokant
79. När röstade du senast? har aldrig röstat.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Typ hemma hos grannen i Eket för ett år sen..
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nope
82. Är du bra på matlagning? Ja.
83. Klarar du att tanka själv? Ja
84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej, men vill!
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Ja
87. Vad var det senaste du handlade? Cigg
88. Har du kräkts offentligt? haha, ja..
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? kärleken
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nej
91. Har du ringt något betalnummer? 118 118
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Gustav, min lärare.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Tror inte det.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget speciellt, bara standardgrejen.
96. Vad har du i din väska? Sjukt mycket grejer.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Pussar Magnus godnatt.
98. Vad är du tacksam för idag? Att jag har Magnus.
99. Var hittade du den här listan? På hannas blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Natasha, mamma och Jessica!


Johanna

Denna snor jag av dej, hoppas du inte misstycker :) Puss!



PUBLICERAT: 2009-09-27, 23:13:22 | URL: http://hannatoj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: