2009-05-02
 22:37:59

kväll :)

mamma & pappa myser i soffan med vars en kopp te jag gjort till dem :)
magnus kom precis hit, han har varit hos mormor & morfar heeela dagen och lekt bilmekaniker.
jag myser bara framför datorn med lite onlinespel och te.

har läst mina gamla dagböcker idag, från 2002 till 2005, jösses vilket liv jag haft.
alla gamla pojkvänner, tjejkompisar, bråk, känslor, dikter mm fanns med.
läste högt för mamma och skrattade så tårarna nästan grät. :)

snart ska piercingen bytas :D moha!

Natasha och jag hade värsta seriösa samtalet idag, vi började prata om idioterna som dödar varg och slutade med att prata om våra älskade gamla hundar vi själva haft. Jag älskar verkligen Natasha, hon är min bästa vän som alltid finns där när jag behöver henne. Våra betyg kanske inte ser så jävla bra ut men fan vad vi har haft kul tillsammans i gymnasiet. <3

nu ska jag dra, puss & hej.


sannixen

Naw tack gumman :) hehe jo jag är också rätt trött faktiskt.. Och imorgon är det dax att jobba igen :/ tråååk... Vad har du hittat på i helgen? kramis



PUBLICERAT: 2009-05-03, 12:36:09 | URL: http://sannixen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: