2009-08-22
 22:18:07

Ensam hemmakväll.

Hej igen!
Såg precis bröllopsduellen, söt film som får en att bli sugen på att gifta sig. Haha! Nej men den var lika bra som alla andra tjejfilmer, jag äääälskar tjejfilmer :) Jag skrattade, snyftade och tänkte en massa. Som vanligt när jag ser tjejfilmer! Kate Hudson och Anne Hathaway är riktigt bra skådespelerskor, men Kate är min favorit. Hon är supersnygg, supercool och superlik sin mamma. Även i denna filmen var hon bäst, även om jag är mer lik Anne i filmen. Sevärd iaf!



Ikväll är jag helt ensam hemma, mina planer för kvällen sprack litegrann så nu sitter jag här själv. Älskling är på fest :) Rätt skönt att vara hemma själv ibland! Speciellt idag när här är städat och fint. 

Ska nog baka lite scones nu som jag kan frysa in, min nya kärlek! Nej men nästan, Magnus är alltid nummer 1. 

puss & hej♥


natty

lämna dem dig helt ensam? bajs.



PUBLICERAT: 2009-08-22, 22:46:11 | URL: http://natashalarsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: