7 månader senare..

Hej på er!
Innan Loke föddes så trodde jag att skulle vilja/kunna blogga varje dag om hur underbart livet är men så blev det inte. Nu mer än 7 månader senare så känner jag att jag kanske har tid att slänga in ett inlägg då och då :) Så vi provar.
 
Hade varit kul att försöka skriva ihop en förlossningsberättelse, innan jag glömmer allt! Så länge kan jag berätta att jag hade en bra förlossning, den tog lång tid, gjorde ont som fan och ut kom en Loke. Precis som jag hade föreställt mig! Fast 10 gånger mer underbart och häftigare!
 
Sen har sju månader gått såå fort och i princip felfritt. Loke är nog den snällaste bebisen i världen, han sover hela nätterna (80% av nätterna sen han var 2 veckor), skriker nästan aldrig, fått 8 tänder utan att vara jättegnällig eller superdrägglig, älskar alla människor och vaknar för det mesta med ett leende på läpparna!
 
Livet är bättre än någonsin! Det enda minuset är att M är arbetslös.. Även om det bara är negativt ekonomiskt. Det är helt underbart att jag får spendera hela dagarna med mina favoritkillar <3
 
Hur är det med er? Har jag några läsare? :)
 
Designen ska fixas, såklart. Ni får leva med denna ett litet tag till!
 
Puss på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Prinsen anlände natten den 14/11 2012, 00.06 och vägde 4225g och var 54cm lång! <3

RSS 2.0