2010-03-07
 23:57:29

Sleden get.

Hej allihopa! Förlåt för dålig uppdatering, men jag har jobbat 7 dagar i sträck nu, har inte hunnit med!

Fredagen:
Stängde som sagt på dagis, sjukt läskigt. Haha, vill inte göra om det en fredag iaf. Vilket jag lär göra nästa fredag (?). När jag stängt kom Magnus och hämtade mig så körde vi till mobilia och mötte Caroline och Jocke plus deras två underbara töser, var på ONOFF och sedan Malmborgs och handlade Tacogrejs, me like! Sen körde vi hem till oss och lagade mat och fetade i oss. Några cider slank också ner. Kvällen slutade i stor diskussion och jag var fetearg när jag gick och lade mig. Tack till C & J för en trevlig kväll iaf :) Myyyys.

Lördagen: Sov till typ 9, sen upp och åt frukost, slängde på mig kläder och precis när jag står i dörren kom jag på att det var lördag och bussen inte gick samma tid. Suck. Tur älsklingen kunde köra mig <3 In på jobb, tog en kopp kaffe, sen kom Eva-sötnosen och sen stack vi till Jägersro Center där jag och hon gick runder och delade ut lappar, jag hade Apan Arnekostymen ^^ Svetto. Sen hämtade Magnus oss och vi körde och lämnade kostymen & Eva. Efter det körde vi till Sanna & Johan och lämnade ett bord som de skulle ha på kalaset. Sen åkte vi hem, duschade & gjorde vi mig, sen åkte vi tillbaka till Sanna och Johan :) Det var ett supertrevligt kalas! Satt mest och pratade med Sannas mamma & svägerska. Kvällen var inte slut där för efter det bjöd Tobias & Mange oss på bowling på Big Bowl, hade skitroligt. Skämde visserligen ut älsk, flåt. Hade en rätt töntig bowlingstil. Men man lever bara en gång. Sen tog vi en öl och satt och snackade skit & minnen. Sen åkte vi hem! Trött som in i helvete.

Idag:
Vaknade helt sent av att Magnus bror Mattias ringde på dörren, han skulle köra mig och Jakob till jobb. Upp som en gast, på med kläder och stack iväg. Sån jobbig morgon! BLÄ! Var knappt vaken när jag kom till jobb. I med en kopp kaffe och iväg till Jägersro. Slapp iaf ha Apdräckten på mig idag, orkade inte så Jakob ställde upp. Var tyvärr skitlite folk där och nästan inga barnfamiljer. Lite kasst. Men iaf. När vi inte hade några lappar kvar kom Mattias och hämtade oss, körde oss tillbaka till jobb, lämnade dräckten åkte hem. Kollade på Vem vet mest och sov en stund sen var det upp igen. Göra vid sig och iväg till kalas nr 2 denna helgen. Jakob har ju fyllt 16 den lilla skiten. Där åt vi middag, pommes & carré. Gottgott. Sen kaffe :) Sen kollade vi på maaaaaaaaassor med bilder från 2009 på tvn och sen blev det en maaaaaassa filmklipp från 96 på familjen Strandberg. Skitgulligt :) Riktig myskväll. Kvällen slutade med att jag satt och kände på Sannas mage där lille Timmy/Timmie ligger och myser. Väntad om 3-4 veckor! Han sparkade och tryckte en massa på mig, myyyys. Ni kan tro att jag är bebissugen ikväll, gud.. Någon kan gott ge mig ett jobb nu vafan.. Aja nu sitter jag iaf här, ska blogga färdigt, kolla fb och sen röga med Sarah, sen är fan denna veckan slut.

Godnatt på er mina fina läsare. Hörs imorgon. MEN RING FAN INTE INNAN 2. Om det inte är typ überviktigt...

Puss <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: