2010-03-14
 18:29:06

Skurup!

Hej mina vänner :)

Sitter i Skurup hos våra vänner Caroline & Joakim, trävligt. Jocke & Magnus spelar golf på Wiiet, jag bloggar, Carro lagar mat och ungarna leker i sin koja och lyssnar på bröderna lejonhjärta :)

Jag kan fortfarande inte prata, men det gör inte ont längre. Det är bara jobbigt, för jag kan fan inte vara tyst heller. Det är antagligen inte smittsamt, Jocke hade frågat sin mamma igår som är sjuksköterska. Så jag kan leka med Sanna så fort jag kan prata, lite tråkigt att ha myskväll om jag bara är tyst ^^ Hoppas jag kan prata på torsdag åtminstone, för då skall jag jobba på dagiset. Ja på fredag också för den delen. Litta pengar den 25e & desto mer den 10 april, NAJS! :D Jag vill vara rik. Skiten går ju ändå bara till räkningar... Någon som vill betala mina räkningar en månad så jag kan få gå till frissan?

Har fortfarande inte rökt iaf, det är jävligt jobbigt.. Har visserligen inte ens haft en tanke på att börja igen. Det finns lixom inte. Jag ska inte börja röka igen. Jag vill bli rökfri. Lite jobbigt att man inte kan säga till vissa att man har slutat, för om jag skulle misslyckas får jag bara höra hur jävla dålig jag är. Förstår ni vad jag menar? Änsålänge är det ingen risk, jag har klarat att jobba utan att gå ut och röka, prata i telefon, gå ut med ellen, låta bli att röka efter maten, låta bli att ta en cigg när jag går upp/ går och lägger mig men jag har fortfarande inte provat festa och låta bli att röka. Det lär nog bli det svåraste för mig men jag ska klara det med :) Sarah har fortfarande heller inte rökt, känns som detta inte är någon tävling egentligen. Vi hejar på varandra, tipsar & stöttar. Men spela roll?

Oj långt inlägg, sorry.

Föresten tyckte jag att Eric Saade var superduktig igår & ja jag röstade på honom :) Anna är visserligen en värdig vinnare, söt som socker men tråkigt med en balad till Eurovision.. Dom vinner aldrig. Äh vem bryr sig? Inte jag. Inte egentligen.

Hej på er.

Jag har tuuuuudor :D


myrann

Långa inlägg gillar vi. Och det är väl mer ett stöd på vägen att sluta ihop. Vi fixar detta! :D



PUBLICERAT: 2010-03-14, 21:41:15 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: