2010-03-08
 17:12:42

Internationellakvinnodagen, salvor & design.

Hej söta läsare.

Idag är det internationella kvinnodagen & för att fira den latar jag mig precis som en man. Disk på bordet & hela köket, sopor som skall slängas & tvätt som ska tvättas. Jag firar, jag låter bli. Ha!

Ni Myrann läsare läste säkert att hon köpt AC3 för hon har ont i rumpan när hon bajsar och att fler ska tala öppet om sådana problem. HELT RÄTT! Sarah vet redan men sanningen är att jag också har det, och att jag också ska köpa den salvan så fort jag får pengar. Så nu vet ni, jag Erika Roos får ont i röven när jag skiter. Så det så.

Designdesigndesign, jag har fan börjat gilla min header. Haha nej men ändå. Orka. Håller på med Natashas nu, den ska bli så fin :) Sen imorgon antagligen ska jag påbörja Hanna Haslams! Duktig jag är.

Nej nu skall jag fortsätta fira. Puss på er.


myrann

GILLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



PUBLICERAT: 2010-03-08, 17:14:46 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: