2010-03-12
 19:11:25

Halsont & röksug.

Hej :)  Hur har er dag varit? Min har varit helt ok, bara 9 av 18 barn på dagis idag :) Skönt! Alla var hostiga och snoriga *blä* så nu har dom antagligen smittat mig för jag har helt och hållet tappat rösten.. Så ring inte mig förrän imorgon, jag kan inte prata. Skicka sms, me like!

Lyssnar på Jessica Simpson - I wanna love you forever :) Mysigt värre.

Fan vad jag älskar min Magnus :love:

Har ni några huskurer mot halsont/torr hals? Give me.

Nu blir det käk.

Puss så länge.


Frida

Alltid när jag har ont i halsen tar jag zyx citron..

den ska man ta 3ggr om dagen.. Jag blir alltid frisk efter 2 dagar :)

Kram*



PUBLICERAT: 2010-03-13, 10:15:42 | URL: http://fridaafiianilsson

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: