2010-03-10
 17:39:53

Förändring.

Hej :)

Pratade med en god vän i telefon innan, en vän från högstadiet. Vi pratade om hur folk förändras, vilka vägar man väljer i livet, hur man beter sig nu, vad som var acceptabelt då men inte nu osv. Funderar som fan på det nu..

Folk har verkligen förändrats sen högstadiet, sen björnekulla. Ingen tar på sig en kortkort kjol i skolan för att se vad folk säger, ingen strular med någon annans kille för att se vad som händer, ingen hittar på rykten för att skapa bråk, folk är inte lika galna i uppmärksamhet.. Visserligen finns det många som är kvar på den nivån, men majoriteten har förändrats. Jag var rätt sugen på uppmärksamhet i 6-8an, rosa hår, sturlade med diverse idioter, hängde på ekebo, söp som en galning & gjorde allmänt bort mig. Inget jag ångrar idag, jag skrattar gärna åt det, jag hade jävligt kul på björnekulla.

Jag har ändå konstaterat att jag har valt en väg i livet och många av mina vänner har valt en annan. Vissa reser över hela världen, vissa skaffar barn, vissa super varje helg men jag, jag jobbar, är nykter (iaf aldrig packad), myser med Magnus & djuren och längtar efter fast anställning och rutin på livet & det är jag jävligt nöjd med.

Puss på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: