2010-03-19
 16:01:04

Dagens outfit.

Halsduk: Mysig scarf från HM.
Tröja: Från Myrann.blogg.se, kolla in hennes bloppis.
Byxor: Okej, jag erkänner. Spargrisen! :O
Strumpor: Netto

Haha, fan.. Jag låter som världens fattigaste människa.. Fast kläder kanske inte har varit mitt prio, eftersom "jag är överviktig och skiter i vad jag har på mig för det blir inte bättre med snygga kläder", ändring på det. Jag ska bli nya Kenza, med asdyra, snygga kläder. Fast är rätt sugen på att vara Kissie, ge mig hennes tudoooor! :O Haha, aja.

Vi hörs sen.


myrann

Kläder ska inte kosta pengar, de tär det som kallas shopping ;) Jag skulle aldrig lägga massa pengar på kläder. Man ska handla mycket och billigt :D



PUBLICERAT: 2010-03-19, 16:03:41 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: