2010-06-14
 23:14:00

En rubrik! :D

Jaha, dålig uppdate som vanligt, i suck.

Ronja har lärt sig sitt btw, så jävla stolt. Lämnade henne hos mami & papi över helgen för vi var i Gbg med hela Magnus familj (ska nog slänga upp bilder på det också!) och när jag fick tillbaka henne kunde hon sitt, tack pappa! :) :love:

Annars rullar väl allt på, ekonomin suger & att gå ner i vikt känns totalt ointressant just nu, samtidigt som jag tänker på det 24/7. MEN allt är inte bajs (ja mamma, jag börjar en mening med MEN, orkar inte ändra) jag har min lilla bebis & jag får jobba en hel del i sommar :D Nej jag lämnar inte Ronja själv, jag har en underbar svåger vid namn Jakob som är barnvakt!

Aja, läggdags nu, jobba imorgon!


Pappa

Sitt var enkelt att lära henne. Nu får du göra resten av jobbet! :) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: