2010-04-13
 21:52:22

Tröttisch!

Vaknade imorse av att Magnus ringde & berättade att de sökte mig på dagiset. Fick åka in och jobba :) Som tur var kunde jag åka med Susanne! Har varit riktigt trött hela dagen på jobb & när jag kom hem somnade jag nästan direkt.

Det enda jag har gjort sen jag kom hem är typ spelat treasure isle, som buggar & ger inte mig något enerypack.

Imorgon ska jag kanske hälsa på Sanna, om inte hon har för starka värkar eller föder barn typ ;) Min underbara svägerska!

Kommentera gärna förra inlägget & vilken hårfärg jag passar bäst i!

Bjuder på en snygg bild, allt för er skull. Puss


myrann

HAHAHAHA, dööör av skratt. Underbar bild! Fan vad jag saknar mitt webcamprogram.. hade också såna coola funktioner då.



PUBLICERAT: 2010-04-13, 22:28:11 | URL: http://myrann.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: