2010-04-05
 23:06:50

Silver & skit.

Hej igen :)

Middagen hos svärföräldrarna var jättetrevlig :) åt potatismos & kassler! Sen glodde vi vidare på Peal Harbor, drack kaffe & åt kaka.

Bantingen.. mm.. jag ska ta tag i det där. En jävla svacka nu bara. Ångest.

Vi kom väl hem vid sex tiden, då fick jag för mig att storstäda köket. Vi hade ju en äcklig liten mus i köket, eller ja, vi har mördat tre, så.. Men iaf, dom har ju varit i lådorna dom äckliga djuren. Bitit sönder och bajsat ner. Odjur.. Så nu har jag städat alla lådor, torkat & lagt tillbaka. Slängde en massa grejs också! Duktiga jag. Hittade mina fina silverskedar också, äkta prinsess-style som jag fått av farmor :) älskar dom! Så nu är dom nyputsade, det behövdes. Passade även på att putsa förlovningsringen, så nu är den fiiiniig!

Nu ska jag snart hoppa i säng, börjar sju imorgon & slutar 2 :) Najs.

Hörs imorgon, puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: